söndag 28 september 2008

Hemma igen ja

Kommer med liten kort reseberättelse och kort kommande vecka,helgen har varit fullspäckade med tvättning,städning och så har vi påbörjat målning av utsidan på huset.... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja kort vill vi se!! =)