What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
söndag 28 september 2008
Hemma igen ja
Kommer med liten kort reseberättelse och kort kommande vecka,helgen har varit fullspäckade med tvättning,städning och så har vi påbörjat målning av utsidan på huset.... :)
1 kommentar:
Ja kort vill vi se!! =)
Skicka en kommentar