fredag 5 juni 2009

Det hänger på håret!

Anton skulle behöva en lite uppfriskning i sitt hår. Sist vi var hos frisören blev jag INTE nöjd och sen dess har jag försökt klippa lite själv. Nu funderar jag på om man ska klippa jättekort inför sommaren,så härom dagen stog jag och försökte dra Antons hår bakåt och försöka få en uppfattning om det skulle passa honom. Så jag fråga-Ska vi klippa av dig håret lite??
- Nej jag vill iiinte ha som pappa säger han då ,alltså helrakat på knoppen!
Och så säger han direkt efteråt- Det ska jag ha sen när jag får prickar här (pekar på hakan och menar skägg) och långa fingrar som pappa! hahaha

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han Är ju bara för söt......Kram mormor

Martina sa...

HAHAHAHA... goa unge!

Hanna sa...

Hahahahha!! =)