fredag 5 juni 2009

Jag har bara två händer!

Det är något jag brukar säga till barnen när dom ber en göra/hämta/hjälpa dom med flera saker samtidigt.
Och härom kvällen ville barnen se på tv och Emily upprepar flera ggr NU mamma!,jag vill titta NU,och jag var på väg men skulle bara avsluta en grej. Så jag blev lite irriterad och sa att -Nu får du lugna dig lite tills jag är klar,så kommer jag strax och sätter på tvn.
Då utbrister Anton(på holländksa-Ja je heb geen 10 armen of zo!)) -Ja,du har ju inte 10 armar eller så!
Nej ,det är alldeles sant! Och oj vad jag skrattade,sådan mamma sådan son eller.... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

En klok liten man....Mormor

Cissi sa...

ja de är för goa! de hör allt fast de oftas låtsas att de inte hör ;)

Hanna sa...

Hahaha han e ju så skön!!