Ger toppbetyg till den privata hudkliniken!Trots att jag hade tid kl. 14.10 och inte fick komma in förräns 14.45 så tog läkaren sig tid och tittade på nästan alla leverfläckar jag har(dom som är lite större menar jag,annars hade jag nog aldrig kommit därifrån ;) och tog även foton på dom som har kliat och jag tyckte såg skumma ut.
Tydligen brukar dom ta foton på ALLA leverfläckar med nån speciell kamera för att kunna ha dom som backup tills nästa gång jag kommer dit så dom kan se och jämnföra storleken på leverfläckarna om det verkar vara nån förändring-hur bra som helst. Känns ju lite som att man ligger steget före cancern om det nu skulle bli något sådant i framtiden,för denna gången visade fläckarna inget!!
Tyvärr var 'kameramannen' inte där igår så jag fick en ny tid nästa tisdag igen för att göra detta! Så YES,jag har fått ett lugnare inre och är supernöjd!!!
Måste bara berätta-innan jag kom in för att bli behandlad satt det en turkisk kvinna som började prata med mig lite grann.
Hon frågade om det var min första gång där- ja svarar jag.
-Så du ska oxå göra hårborttagning i ansiktet frågar hon mig??
Ehhh va? började nästan fnittra men bet mig i tungan och sa snällt att -Nej,jag ska titta på mina leverfläckar.
Jaha svara kvinnan,kan man göra det här oxå? För jag har en här på magen som jag inte haft förut säger hon och drar upp sin tröja för att visa mig sin enorma mage med leverfläck på!!!
Preciiiiis vad jag ville se,NOT! hahaha
Sen frågade hon var jag kom ifrån och svarade på holländksa- Zweden.
Ahh säger hon på turkiska kallar vid det Zwitserland.
Ehmm,jo men det är ett annat land säger jag
-Jaha ,ja det finns ju så många länder svarar hon då!! hihihi
tisdag 9 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
som sagt skönt att det gick bra och att du känner dig lugnare. Jag tycker också du borde göra något åt din hårväxt i ansiktet hihihihi
Va skönt att det inget visade o att dom verkar vara så noggranna o bra!! Här finns nog inget sånnt...
Herregud, sicken turk... haha!
Ha ha ha vad kul!
Hoppas du känner dig lugnare nu! Jo då Hanna det finns det. På privatkliniker som är specialiserade på hud har dom sånt. Bra att bli noggrant kollad!
Men SÅ mycket hårväxt har du väl inte i ansiktet;).....hon kanske var där för att kolla synen också. Ja det var en rolig kvinna. Skönt att det andra var bra i alla fall.
Kram mamma
Skicka en kommentar