måndag 8 juni 2009

I eftermiddag är det dags för besöket på den privata hudkliniken...måste erkänna att jag är lite nervös men hoppas kunna skriva något positivt om det här senare.
Har ordnat så båda barnen är omhändertagna medans jag är hos läkaren, det känns skönt att kunna få åka dit själv.

Just nu kliar ju varenda leverfläck på kroppen... ;)

Inga kommentarer: