What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
måndag 1 juni 2009
KUL är det INTE när man öppnar upp Aftonbladets websida och ser rubriken ''Flygplan spårlöst förvunnet'' när mannnen just nu sitter på ett flygplan.... 'tack och lov' gällde det inte ett Lufthansa plan... Otäckt är det ju givetvis ändå!
1 kommentar:
Hanna
sa...
Nä sånt e inget kul.... :S Usch va hemskt!! Man vill ju inte flyga mer direkt....
1 kommentar:
Nä sånt e inget kul.... :S Usch va hemskt!! Man vill ju inte flyga mer direkt....
Skicka en kommentar