Maten blev supergod,alltid lite nervöst när man provar nya rätter för första gången!
På menyn stod:
Förrätt: Avokadosoppa med räkor och vitlökstoast
Varmrätt: Lax med nöttäcke och ljummen potatisallad
Efterätt: Tårtan jag och Cissi skapade på torsdagkväll. Blev riktigt bra om jag får säga det själv! :)
Eftersom jag och Cissi tog denna tjejkvällen som tillfälle att fira våra kommande födelsedagar fick vi presenter av resten av tjejerna- pengar till en tårt workshop och fina muffinsformar! TACK SNÄLLA NI!!!
Recept kommer vi lägga upp på matbloggen inom snar framtid!

3 kommentarer:
Ser mysigt och gott ut!
Duktiga ni e! ;) Maten låter o ser god ut! :P
Kock och konditor.....slå er samman och öppna något:)Kram mamma
Skicka en kommentar