lördag 6 juni 2009

Tjejkväll uppdatering

Ja tjejkväll blev det även om barnen var uppe till kl 23,(och sen tog det ytterligare en stund för dom att somna)! ;)
Maten blev supergod,alltid lite nervöst när man provar nya rätter för första gången!
På menyn stod:
Förrätt: Avokadosoppa med räkor och vitlökstoast
Varmrätt: Lax med nöttäcke och ljummen potatisallad
Efterätt: Tårtan jag och Cissi skapade på torsdagkväll. Blev riktigt bra om jag får säga det själv! :)

Eftersom jag och Cissi tog denna tjejkvällen som tillfälle att fira våra kommande födelsedagar fick vi presenter av resten av tjejerna- pengar till en tårt workshop och fina muffinsformar! TACK SNÄLLA NI!!!

Recept kommer vi lägga upp på matbloggen inom snar framtid!


3 kommentarer:

Martina sa...

Ser mysigt och gott ut!

Hanna sa...

Duktiga ni e! ;) Maten låter o ser god ut! :P

Anonym sa...

Kock och konditor.....slå er samman och öppna något:)Kram mamma