söndag 21 juni 2009

Spikmattan del 2

ÄNTLIGEN!!!! Idag fick spikmattan , som syrran kom med förra helgen, göra offentlig entre' i detta hus i form av fars dag present.
Kirby provlåg den imorse och verkade gilla det. och JA, jag tog över mattan så fort den blev ledig och njöt för fulla muggar. Det blir nog ytterligare en omgång innan jag ska sova strax! ;)
Det blev inte Shaktimatta som dom flesta har(det var den första vi köpte,till vår pappa..)utan Yantramattan MEN den är preciiis likadan,bara billigare och finns i 3 storlekar och 2 färger- tror att båda 2 säljs i Lifebutikerna!
Så ni kanske får höra mer om mig och min nya bästa vän Yantra!;)
www.yantramattan.se

2 kommentarer:

Cissi sa...

Jag kommer också och lägger mig en stund. Vill gärna prova ;)

Hanna sa...

Ja, dom säljs båda på lifebutikerna/hälsokostäffärerna! (dom har gått ihop).
Yantramattans "blommor"/spikar är lite större än Shaktimattan o ger därför lite mer effekt sägs det..?!
Kul att han gillade den!!
Önskar du dig fortfarande en i födelsedagespresent??