lördag 27 juni 2009

Stort Grattis till min goa Moster som fyller hela 60 år idag!!!!
Kram


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett STORT grattis till dig Kerstin, vi kommer sen.....Siv o Owe

Anonym sa...

TUSEN TACK för all uppvaktning Lars och jag fick från hela familjen och det söta kortet du skickade! Tiden har gått rasande fort, så jag vill passa på att ge dig en stor VARM förskottskram på födelsedagen i morgon!!! Ha en härlig dag - det hade vi!!!