TUSEN TACK för all uppvaktning Lars och jag fick från hela familjen och det söta kortet du skickade! Tiden har gått rasande fort, så jag vill passa på att ge dig en stor VARM förskottskram på födelsedagen i morgon!!! Ha en härlig dag - det hade vi!!!
2 kommentarer:
Ett STORT grattis till dig Kerstin, vi kommer sen.....Siv o Owe
TUSEN TACK för all uppvaktning Lars och jag fick från hela familjen och det söta kortet du skickade! Tiden har gått rasande fort, så jag vill passa på att ge dig en stor VARM förskottskram på födelsedagen i morgon!!! Ha en härlig dag - det hade vi!!!
Skicka en kommentar