Då var det dax för lite gratulerande igen.
Grattis Martina som fyller 31 idag ,kan ju inte vara med å fira dig i år heller....det får bli när jag kommer hem nån gång framöver!!
Martina i mittenoch hennes karl Henrik till vanster´=)
Grattis Martina som fyller 31 idag ,kan ju inte vara med å fira dig i år heller....det får bli när jag kommer hem nån gång framöver!!
Och Grattis till Emma som oxå fyller år idag,hela 32 blir hon!´ Vi ses ju ikväll!!!
Kram till er båda *Linda

1 kommentar:
GRATTIS i efterskott till er båda!
Skicka en kommentar