tisdag 9 januari 2007

Grattis!

Då var det dax för lite gratulerande igen.

Grattis Martina som fyller 31 idag ,kan ju inte vara med å fira dig i år heller....det får bli när jag kommer hem nån gång framöver!!
Martina i mittenoch hennes karl Henrik till vanster´=)




Och Grattis till Emma som oxå fyller år idag,hela 32 blir hon!´ Vi ses ju ikväll!!!
Emma i firartagen! ´=)

Kram till er båda *Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS i efterskott till er båda!