måndag 29 januari 2007

Modemproblem,sjuka barn....

Är inte så värst flitig pa bloggen för tillfället men saken är att vårat modem kraschade och nu har vi använt laptopen med ett gammalt modem som gör att jag måste stå upp vi vår öppna spis om jag vill kolla på internet,vilket gör att man inte gärna står längre stunder och har därför ingen tid till min lilla blogg..... Kirby har gjort två försök att skaffa ett nytt modem,det första visade sig vara helt fel,det andra han köpte var rätt modem men då saknades det iaallafall någon del som har gjort att vi inte kan få igång det nya modemet.....*suck* men hoppas vara igång på vår andra dator senare i veckan!
Sen har vi haft en kruppig Anton,jättejobbigt och han är inte bra ännu,hostar och är slemmig i halsen och jättesnorig,stackarn. Och detta har ju gjort att jag inte sovit pa ungfär 5 nätter ,går ju inte att sova när man hör hur Anton har haft svårt att andas pga av sin krupp,Emily är oxå en aning snorig och har sovit dåligt på nätterna och jag är numera en exploderande bomb om min man råkar säga fel saker......får hoppas att jag fortfarande är gift i slutet av veckan... hahahaha ;)
Så allt jag behöver nu är : friska barn så jag får sova och ett nytt modem så ska jag snart bli flitig pa bloggen igen!!!! =)

Inga kommentarer: