Maste bara saga hur underbart det ar att se sina barn ihop,att dom faktiskt kan leka lite med varndra nu, och givetvis kivas det ju en hel del oxa ....; ) Men att se Anton folja sin storasyster med stora ogon och sen se honom gora precis som Emily,borjar hon springa och skrika sa gor han likadant. Anton har ju oxa borjat fa sin egna vilja,och det marks om Emily kommer och tar nagot han hade, det accepteras inte langre!! Det ar ofta "man maste dela"-samtalet har hemma nu,och Emily borjar bli battre pa att inte bara ta saker utan oxa ge Anton nagot annat att leka med eller helt enkelt vanta tills han har lekt fardigt med just den leksaken. Vantaar bara pa den dar dagen da allt ar -MEN HAN/HON FICK JU EN SAN MEN INTE JAG-VARFOOOOR el. -MAMMAAAAA,Kan du ta ut Anton/Emily ur mitt rum,jag leker med mina kompisar nu!!???? =)) Sjalv har jag ju 2 systrar och jag kommer absolut ihag allt det dar,men oxa hur underbart det ar att ha syskon,har ju jattebra kontakt med bada mina systrar och det ar ju faktiskt inte alla som har det! Alskar er kara systrar,och saknar er men tack gode gud for MSN messenger!!! ;)
I just have to write about how wonderful it is to see your kids togheter and how good they can play togheter now. To see Anton look at his sister with his big blue eyes and then see him do exactly what Emily is doing,-if she starts running and screaming,Antons starts doing the same. But he allo starts knowing what he wants,and doesnt just accept that Emily grabs things from him ,we have a lot of '' you cant just take things" speaches theese days and Emily is getting way better with not just take from Anton without giving him something else to play with or wait until he is done playing.
Having 2 sisters myself,I know all about the fighting but also how wonderful it is to have a brother or sister,and we are all having really good contact with each other even though I live far away, thank god for MSN messenger!!! =)) Love ya, H and S!!!
Me and my sisters,not the best picture,but one of the latest ones with all 3 of us ..christmas 2005..... We still wonder how H. got that curly hair(its real,no perm!!)..... =))
2 kommentarer:
Krulligt hår eller ej, ni är lika goa allihop. Mamma o pappa
Love you too, Linda and Sofia!!
Skicka en kommentar