Nu ar det sa att vi ska skaffa oss en andra bil,och min alskade man har da snoat in sig pa att han vill ha en gammal Mustang (argang -nan mellan 65-68).........och da dok alla mina gamla raggarminnen upp igen och har i mitt huvud forsokt att placera mig i en 'raggar bil' igen,men jag vet inte om det gar...!! hahahaha I och forsig ar inte Mustangen sa varst "raggig",det ar en snygg bil helt klart, men anda, jag hade ju sett mig sjalv korandes en Jeep el. natt annat kul (inte for att vi har rad med en sadan och det ar en valdigt otymplig bil for Hollandska vagar och parkeringar men men... =). Sa vi far val se hur detta slutar,jag har ju var Ford Focus att kora,sa om han vill kora Mustang till jobbet sa far han val gora det da!! Jag lovar att ni far veta om det blir en Mustang eller inte!!!!
Men vem vet,det kanske blir Kirby som far sjunga....... ;
"Mustang Sally,guess you better slow your Mustang down
Mustang Sally,yeah baby, guess you better slow your Mustang down
You've been running all over the town
I guess I gotta go and put your flat feet on the ground
All you want to do is ride around Sally (ride,Sally,ride)
All you want to do is ride a round Sally (ride Sally ,ride).........
I bought you a brand new Mustang....'bout nineteen sixty five..... ;)) "

2 kommentarer:
Sitter här o funderar på om jag kan se Kirby komma körandes i en sån där bil.... hihihi!! ;)Hmm... Då passar nog Nina bättre där i... hahaha! Puss på er!
Du MÅSTE ha gamla bilder från den tiden?? (Hoppas, hoppas) För det tror jag nog vi vill se! Raggar Linda!! När kom hårdrocken in i bilden?!
Skicka en kommentar