måndag 29 januari 2007

Plankstek

Fick jag hos Cissi i lördags,hon bjöd hem mig och barnen eftersom Kirby var iväg med jobbet över dagen. Åh herre jisses vad gott det var,jag har inte ätiti det på hundra år (typ :) och det var verkligen en hit. Nu vill jag äta det varje dag men som sagt Bearnaisås kan man ju inte fått tag i här (jag hade i och försig 2 påsar kvar sen jag var hemma sist,så Cissi fick en),och några plankor har jag inte heller,så det får nog vänta eller så tvingar jag Cissi att bjuda in mig snart igen... ;))
Tack så jättemycket för den goda maten och sällskapet, Cissi!!!

2 kommentarer:

Cissi sa...

Tack själv! det var supertrevligt! ett glas vin hade inte suttit fel men det får bli nästa gång. Vi får bestämma en lördag som passar så kan karlarna också få plankstek ;)

Anonym sa...

Mmmm, låter mycket gôtt...!