onsdag 31 januari 2007
Ny människa!!!!!
Tänk,det hjälpte att klaga lite i bloggen igår om att vara övetrött för inatt fick jag sova HELA natten (vaknade bara nån enstaka gång). Anton sov med oss men gjorde inte mycket väsen av sig och Emily sov HELA natten i sin säng utan att vakna en endaste gång,så idag känner jag mig utvilad och har energiiiiii,yippie!!! Tack älskade ungar att ni gav mamma en 'brake' ! ; ))
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar