Älskar er mina små knott el. Wildman och Pumpkin som pappa brukar kalla er!!!!
tisdag 30 januari 2007
Något positivt istället
Som vår lilla älskling Anton som är den mest givmilda med pussar,det är inte svårt att få en puss ifrån honom inte. När han ibland har sovit mellan oss under natten och man vaknar på morgonen och tittar på honom och han med en gång tar ut nappen för att ge en en sån där stor härliga blöt godmorgon puss och när han sen vänder på huvudet för att ge sin pappa en puss oxå. Eller när en liten nyvaken sötnos Emily kommer in på morgonkvisten,och lägger sig jämte mig och lägger en arm om mig,ger mig en puss och säger I love you Mamma,då smälter man och det finns inga bekymmer i världen!!!
Älskar er mina små knott el. Wildman och Pumpkin som pappa brukar kalla er!!!!

¨Pumpkin¨ och ¨Wildman¨ =))
Älskar er mina små knott el. Wildman och Pumpkin som pappa brukar kalla er!!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Godingar! Anton är verkligen givmild med sina pussar det såg vi ju förra veckan när ni åt lunch på Nike ;)
Kul att det iallafall finns EN som läser min blogg,det är nästan bara du som kommenterar Cissi,vilket jag givetvis tycker e jättekul!!! ;) HAhahaha
Gullungar, mormor och morfar längtar efter er. Puss o kram på er
Önskar dom vore här o pussade på mig med! ;) Pussgurkor! Miss U!
Skicka en kommentar