...undrar jag vad jag gjorde för 10 år sedan UTAN en dator!!!!??? Nu när man som jag bor utomlands och ¨farawaÿ¨ från släkten och vännerna finns det ju inget bättre än att kunna ha i stort sett daglig kontakt med alla där hemma. Nu har jag även lyckats få mina vänner att fatta hur bra och KUL det är med en webkamera oxå,så nu har 2 st fått en i juklapp el. fodelsedagspresent,toppen tjejer!!!! ; ) Vi köpte även webkameror till Grandma och Auntie i Kanada,sa att dom kan ha mer koll pa sina barnbarn/brorsbarn,för tyvärr se vi ju inte lika ofta som man skulle vilja. Mina föräldrar är ganska ¨hippa¨ och har haft det ett bra tag redan,hahaha!! =)) Grejen att både kunna prata och SE varandra är ju hur kul som helst,och att det inte kostar något xtra!
...-I really wonder what I did WITHOUT a computer 10 years ago!!!??? Now,when I live in a another country and far away from family and friends the computer is the best thing ever, to be able to have almost daily contact with everyone. Finally my friends back home started to realize how great it is and 2 friends got webcams as gifts for christmas and birthdays,go girls!!! ;) We also bought Grandma/grandpa and Auntie w.family webcams for christmas,so now they can be better updated with the kids and ¨see¨ them more often! The thing of actually be able to both talk and SEE each other without any xtra costs is GREAT!!
torsdag 11 januari 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Hihi, är jag hipp?
Webbkamera är en kul grej!
Vad fint du gjort det ;)
Ja du vad skulle man göra utan internet! Superbra! Men det har sina nackdelar med tyvärr ;)
Skicka en kommentar