..det var vad jag fick av mina kära systrar och Torben (syrrans kille) i julklapp....ska jag ta det som en liten pik kanske???? ; ) Det var i och försig dom bästa julklapparna jag kunde få,för tanken är ju att jag ska börja träna nån gång(vilket jag i och försig säger varje år..) och även försöka får tillbaka lite självförtroende som har förvunnit när man inte jobbat på några år!! Jag pumpade upp gymbollen för en liten stund sedan så nu har barnen fått en ny leksak till att börja med, sen får jag se när jag börjar använda den!!=)
...is what I got from my sisters and Torben (sisters boyfriend) as a christmaspresent. That was some very good presents since my plan is to start working out a bit (but thats what I say every new years...) and get back som selfesteem thats been lost from not working in a couple of years.
I just pumped up the ball,so now the kids have a new toy....hehehehe but hopefully i will get started using it too pretty soon!!! =)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
jag fick en likadan bok ska du se... tog det som en fin pik jag med, men hanna påstod att både hon och DU hade den och att den var väldigt bra haha!
/S
det skulle jag också behöva! jag kan ju komma ner så kan ju en gymma på bollen och den andra läsa högt och så byter vi efter ett tag ;)
Kära systrar! Det va INGEN pik!! Det va någon som rekommenderade boken till mig o sa att den va bra! Sen så tänkte jag på er o julklappar...=)Det finns en fortsättning på den oxå...haha den kanske kommer flygande till er nån dag. who knows!? Love ya!
Skicka en kommentar