What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
fredag 12 januari 2007
KalsongAnton
Idag satte vi på Anton kalsonger för första gången (har har ju blöja fortfarande men ändå=)med ett schysst Spiderman märke på,han blev helt plösligt lite äldre med en gång, löjligt va ,men söt e han allt i dom vår lille grabb!! =))
3 kommentarer:
Anonym
sa...
kan du inte sätta in en bild på kalsongkillen!!? Puss från Moster
3 kommentarer:
kan du inte sätta in en bild på kalsongkillen!!? Puss från Moster
Visst är det konstigt att en sån liten sak gör dem så stora?!
Dom blir så Stora när kalsongerna kommer på.
Söta killar och söta mini mini kalsonger!!
Kram Martina.
Skicka en kommentar