fredag 24 april 2009

Det löser sig!

Kan någon mig påminna att jag aldrig ska stressa upp mig innan man kollat runt lite mer på andra lösningar eller bara inse att ibland blir det inte som man tänkt sig!! ;) Men det var ju att jag sett så himla mycket fram emot denna resan hem,att man blir lite knäckt när man får en knäpp på näsan att det kanske inte går....
MEN det blir resa hem!! Vi tar båten,redan imorgonkväll,och låser in oss på en hytt och går inte ut förräns dom anlangt båten i Göteborgs hamn! ;) Ska beställa Comfort Class så vi får tv i hytten,hihi.

Anton hade en fruktansvärd natt,man känner sig riktigt hjälplös när ingenting hjälper och det bara kliar på honom överallt. Tog ner honom i vardagsrummet vid midnatt,sen låg han och jag och titta på tv tills kl. 02 för att avleda honom lite,sen gick vi upp och gjorde ett fösrök att sova igen,det gick halvbra iallafall! Idag på dagen verkar han inte haft så ont av kliandet iallafall,det är några i ljumskarna som givetvis sitter i vägen och skaver när han går.

2 kommentarer:

Cissi sa...

se där ja! det kommer att bli jättebra!! hoppas kliandet går över snart!

Anonym sa...

´Resourceful´ är ordet jag tänker på här. De fixade ju sig på bästa sätt.
Hoppas Antons kliande går över fort - det ser ut som han spenderat en bättre sommar bland myggen i Lappland, stackarn. Ha er härliga dagar hemma. Kram till er allihopa. /T.