Och så dök det upp en strimma hopp igen...ÄLSKAR min man,han tyckte att vi skulle ta Kielfärjan,hans kulle köra oss dit inga problem- den utvägen hade jag inte ens vågat tänka på,det var liksom inget jag hade räknat med att han skulle göra och sen hade jag nog trott det skulle bli dyrare än vad det verkar vara md båten. Så återkommer vad utvägen blir...
Guud vad jag led med min son nu ikväll innan han somnade,han har fått dubbelt så många koppor på ryggen,huvud, mellan fingrarna, i ljumskarna och i ansiktet sen jag la upp korten i förmiddags(jag räkande till runt 250 st då,nu är det säkert 350-400 stycken,skojar inte!)!!
Han låg och kliade och skrek om vartannat och jag hällde talk över och smörjde honom med svalkande kräm innan den äntligen gav sig en aning så han kunde får somnat,jag hoppas han får sovit några timmar innan kliandet tar över igen,stackar stackars liten.
Han har åkt på en ordentlig omgång.
Jaha,nu vaknade han igenn.. gotta go..
torsdag 23 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Det var precis vad jag skulle föreslå också! Jag hade tänkt erbjuda mig att skjutsa er dit. Du kommer till Sverige ska du se på ena eller andra viset.
Stackars gubben som fick så mycket koppor!
Stackars liten. Vilken stress med resa. Ni måste ju komma iväg för 17. Jag håller båda tummarna!
Skicka en kommentar