Det är vad jag ,min mamma och mina systrar ska äta och titta på i helgen!! Yepp,Köpenhamn,är den 'hemliga destinationen' (som Hanna nu redan gissat! ;). Så efter helgen får ni en rapport på antalet carlsberg,röda korvar och smörrebröd vi ätit!;)
Hej svejs!
fredag 3 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Är det efter helgen nu ;-) T.
Var det KÖPENhamn!?!?? Moster
Skicka en kommentar