fredag 3 april 2009

Röda korvar och sjöjungfrun

Det är vad jag ,min mamma och mina systrar ska äta och titta på i helgen!! Yepp,Köpenhamn,är den 'hemliga destinationen' (som Hanna nu redan gissat! ;). Så efter helgen får ni en rapport på antalet carlsberg,röda korvar och smörrebröd vi ätit!;)
Hej svejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det efter helgen nu ;-) T.

Anonym sa...

Var det KÖPENhamn!?!?? Moster