torsdag 16 april 2009

Kort från påsken

Lördagen kom Cissi med familj och käkade en påskmiddag med oss,och barnen måladeägg och letade påskägg i trädgården. Söndagen bar det av neråt till södra Holland för att hälsa på Dana och Glen och deras 3 barn,sov på hotell och spenderade söndagen på Outleten som ligger precis där dom bor!

2 kommentarer:

Cissi sa...

Tack för en supertrevlig kväll! Även om jag var lite trött och supermätt ;)

Hanna sa...

Fiiiiina kort!! =)=)