torsdag 16 april 2009
Kort från påsken
Lördagen kom Cissi med familj och käkade en påskmiddag med oss,och barnen måladeägg och letade påskägg i trädgården. Söndagen bar det av neråt till södra Holland för att hälsa på Dana och Glen och deras 3 barn,sov på hotell och spenderade söndagen på Outleten som ligger precis där dom bor!



Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Tack för en supertrevlig kväll! Även om jag var lite trött och supermätt ;)
Fiiiiina kort!! =)=)
Skicka en kommentar