tisdag 21 april 2009
'Häftiga nyheten'
Eftersom jag ser att både personen i fråga själv och Cissi har skrivit om det,kan jag nu avslöja den 'häftiga nyheten'- Vår Nina här i Holland ska ha tvillingar och det tycker jag är skithäftigt. Har aldrig fått vara med om detta på så 'nära håll' så det ska bli jättespännande att följa henne den här tiden till födseln och EFTER födseln givetvis! :) Grattis kära vän!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Oj va häftigt o roligt!!! Grattis Nina!! =)
Skicka en kommentar