torsdag 23 april 2009

Mindre rolig dag




Idag är min käre son inte direkt på topp,hans kropp är fylld med koppor(från 10 -12 STORA i hårbotten,på ögonlock,kanten till ögat,halsen,mage,rygg,snopp och dess 'påse', några på armar och ben..) och många av kopporna har börjat klia och han har en feber som går lite upp och ner.
Jag får agera ryggkliare stup i kvarten där han kommenderar mig att klia fortare och fortare,stackarn, lider med honom. Men jag ser samtidigt det positiva i att dom börjar torka!

P.s Lite dåliga-mörka kort,han var inte så glad över att behöva ta av sig kläderna och posera,vilket var förståligt så det fick gå fort... ;) Klicka på korten för att förstora dom,mamma! ;)

3 kommentarer:

Cissi sa...

Men lillgubben då! Stackarn! rulla honom i potatismjöl ;)
Hoppas det ger med sig snart!

Anonym sa...

Stackars Anton,många pussar från mormor o morfar

Hanna sa...

Stackars liten...!! Stor kram o kli till Anton!! Puss fr Moster!