torsdag 23 april 2009

Inget ljus i tunneln längre....

Faen,faen,faen,faen...läste just på Ryan Airs hemsida och man får INTE flyga med vattenkoppor(man får flyga 7 dagar efter SISTA koppan...) och som ni ser på korten nedan går det heller inte att dölja dom,och han får bara mer och mer....Just nu vill jag bara grina!
Kollade vad det skulle kosta att åka hem på onsdag istället, EN VÄG - 600 euro! Det funkar ju liksom inte. Nästa fredag kostade det 'bara' 165 euro,men det är ju NÄSTA fredag,det går ju inte.

(Nu önskar jag att jag hade en tjänstebil,kunde vi kört hem utan större kostnad,men sånt finns inte i min 'bransch'... ;)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

......eller om pappa hette Bill Gates, då hade vi kommit i privatplan o hämtat......men nu får vi bita i det sura äpplet och tänka positivt istället. Några dagar är ju bättre en inga alls. Kram mamma

Hanna sa...

Men ni måste ju få boka om biljetten när det e så eller få pengarna tillbaka med läkarintyg!! (Om ni nu skulle försöka me Kielbåten...)
För det e ju dom som förbjuder er att åka!!
Kolla me Lina ang kielbåten...
Håller mina tummar på att ni kommer några dagar iaf!!!! =) Puss o Kram!

Anonym sa...

hej vännen, det är väl aldrig bra timing med vattenkoppor men just nu kändes det verkligen som den allra sämsta för er del...stackars stackars er!!!! ja jag hoppas ju självklart att vi ses, men det vet du ju! massa massa kramar Ulle