Nu längtar jag tills söndag,då det bär av hemåt Sverige i 10 dagar. Längtar efter goda frallor,renskav, 'riktiga' korvar, mm mm..... ;) och träffa vännerna och familjen förstås!:)
Bara att hoppas att vädret är lika bra där som här!
tisdag 21 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Aha, låter som om man får ta en tur till Willy´s då, så man har ett litet lager hemma :) VI LÄNGTAR.........Kram mor o far
Jag LÄNGTAR oxå!!!!! =) Puss
Skicka en kommentar