torsdag 16 april 2009

Grattis

Stort Grattis min min älskade pappa som fyller år idag!!!!!!En blombukett till dig!:)

4 kommentarer:

Cissi sa...

Stort grattis till morfar från oss med! Sophie skickar en extra liten kram ;)

Anonym sa...

Tack för alla gratulationer, både från stora som små, det värmer! Hälsar födelsdags"barnet"

Hanna sa...

Papi, Grattis igen! Ditt paket kommer en annan dag...=) Kanske nästa helg!? Puss o Kram

Martina sa...

Lite sent Grattis ifrån oss!!

/Martina m. familj