What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
Stort grattis till morfar från oss med! Sophie skickar en extra liten kram ;)
Tack för alla gratulationer, både från stora som små, det värmer! Hälsar födelsdags"barnet"
Papi, Grattis igen! Ditt paket kommer en annan dag...=) Kanske nästa helg!? Puss o Kram
Lite sent Grattis ifrån oss!! /Martina m. familj
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Stort grattis till morfar från oss med! Sophie skickar en extra liten kram ;)
Tack för alla gratulationer, både från stora som små, det värmer! Hälsar födelsdags"barnet"
Papi, Grattis igen! Ditt paket kommer en annan dag...=) Kanske nästa helg!? Puss o Kram
Lite sent Grattis ifrån oss!!
/Martina m. familj
Skicka en kommentar