Vi bara njuter av att vara 'hemma' i Sverige.
Emily är i sjunde himlen över att kunna cykla alldeles 'fritt' runt omkring i området och att få springa själv till lekplatsen som ligger precis bakom mammas och pappas hus. Det första hon vill göra på morgonen är att gå ut och cykla. Imorse när vi var på lekplatsen,var det alldeles tomt på folk och det var jättetyst och hon utbrister - Mamma,det är så tyst och lugnt här i Sverige! ... Ja,är man van vid att bo vid en jätttrafikerad gata,är detta rena himmelriket helt klart!
Anton är oxå helnöjd med att kunna klättra och springa runt lite som han vill. Och han har sagt flera gånger på dessa få dagar att-Mamma ,jag älskar mormor och morfar,det är så roligt här!
Då ville jag bara ringa K och be att han packar bilen och kommer hit och att vi stannar här.... ;)
Har hunnit träffa ett par kompisar här i Bollebygd,och några till besök ska det hinnas med. Torsdag blir det iallafall Göteborg och hälsa på Jenny och nytillskottet Edvin och storebror Lukas,sen sover vi nog kvar hos Hanna som bor alldeles där!
Har hunnit med att äta renskav och grilladkorv.:) Godiset har jag låtit bli,än så länge... ;)
tisdag 28 april 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

5 kommentarer:
Vad härligt att ni kom fram till slut och allt verkar ha ordnat sig. Njut av dagarna där och ät en eller två grillkorv för mig med, haha.
Kram
Jaaa, ring Kirby o föreslå den idénom att ta etar pickk o pack o flytta hit!!!! Tyckcer jag låter superbra!! =)=)
Vi ses imon när jag jobbat klart! Kanske tittar förbi Jenny innan jobbet... Sov gott!
oj va det går bra att stava här i mörkret märkte jag nu när jag läste vad jag skrev... haha
Men det går väl att förstå ändå!? ;)
Mormor o morfar älskar att ni är här också.......Puss o kram
Tack för idag vännen! Super kul att se er igen!!! Hoppas att det blir mat och vin nästa ggn ;)
Massa kramar till min härliga vän!
Skicka en kommentar