måndag 30 mars 2009

Blaha,blaha helg

Ingen vidare kul helg,för mig iallafall... Lördagen gjorde vi inget speciellt. Söndags morgon vaknade jag redan vi kl 4 på morgonen och kände mig inte helt ok men somnade om,sen när Emily väckte mig vid 7 tiden mådde jag jätteilla och var på toa ett antal ggr på morgonen. Anton kom ner lite senare och verkade inte må så bra han heller,men han kräktes pytelite vid 9,sen var han hur pigg som helst igen...skumt.
Jag däremot spenderade hela jäkla dagen i soffan och ute lyste solen och det var hur härligt som helst-sur blev jag helt klart. Kirby tog med barnen upp till Cissi med fam.för vi bestämde på lördag eftermiddag att vi skulle träffas söndag och hitta på något. Så dom fick iallafall haft kul och sepnderade nästan hel dagen utomhus,så det var ju bra!
E lite sisådär i magen idag med,men mår inte illa iallafall. Anton har fått spendera morgonen hos en kompis,så jag har kunnat ta det lugnt. Och det är ju meningen att jag ska på bio med tjejerna ikäll,får se hur det blir med det.... :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig fort!
Kram på avstånd/ Martina