tisdag 17 mars 2009

Jakten har börjat

Som jag tidigare skrivit är ju våren i stort sett här, alltså varmare grader vilket leder till mindre kläder. Och mina barn är i stort behov av vårjackor.Jag har hunnit springa runt en del på stan det sista och letat lite jackor men det är jätteutplockat i Emilys strlk allaredan och till Anton har jag inte sett några direkt roliga jackor.
Samtidigt skulle jag vilja vänta tills vi åker till Sverige med jackköp,men det är ju över en månad kvar och så länge kan jag inte låta Emily gå i sin täckjacka! ;) Jag fick lite 'inside information' idag av en mamma som jobbar på V&D,en av mina favoritaffärer här i Holland -dom har det mesta,ungefär som ett Åhlens men ändå annorlunda- och hon sa att dom skulle få in en hel del nytt nästa vecka så jag får väl hänga på låset!
Sen behöver jag väl knappats nämna att jag också skulle behöva en ny vårjacka....

3 kommentarer:

Cissi sa...

Mina barn kan som tur är ha sina jackor från förra året så ingen jakt för mig ;) Fast jag kan hjälpa dig om du vill?!

Anonym sa...

halloj!

kan du inte beställa på nätet ?? om nån favoritbutik har webshop?

kram Linda

Anonym sa...

OK... Storleken på bikinin har jag inte fått ännu... Moster (så himla aktiv ja är då...?!?!?)