Sa givetvis kan jag inte skriva vart vi ska aka,vissa av er vet redan (*sa namn INGET har tack!! ;).
Ska bli riktigt, riktigt kul att bara gora nagot vi tjejer i familjen,har vi aldrig gjort forut- det ar ju lite svarare att fa ihop det nar alla bor pa olika orter och det ska passa med icke jobbhelger,tentor,barn etc.
Sen ska vi bara komma overens med mamma och pappa hur vi ska gora under april/maj lovet. Dom har kommit pa att dom garna vill komma ner nagot nu i var annars blir det ju inte nagot besok forrans till hosten.Sa nu kanske vi ska gora sa att jag och barnen flyger enkel vag till Save/Goteborg med Ryan Air och sen aker jag och barnen med mamma och pappa tillbaka hit med Stenabaten,sa stannar dom har nagra dagar!
Det har faktikst kannts ganska trist eftersom vi inte har nagra besok alls inbokade i ar(forutom barnens fodelsedagar i oktober...),det brukar ju iallafall bli besok av mamma och systrar som vi bokat in men i ar har det vart blankt i kalendern tills nu,sa nu ar det skont att ha lite att se fram emot! :)

3 kommentarer:
Spännande med hemlig resa! Jag vet vart hihihii
Ha det så gott i Goa!! Moster Ooops..!
Cissi, jag ringer nog dig nån dag... ;) Lovar o skicka lite godis till dig...! =) hihi
Linda, Pappa brukar ju oxå komma i oktober...! ;)
Vi får se om de blir nån resa innan okt t er.... Ni kommer ju hit i sommar, flera veckor!! =)=)=)
Puss o Kram
Skicka en kommentar