måndag 16 mars 2009

Swenglish blogg

Inser att jag har min beskrivning av mig själv och bloggen fortfarande på engelska... tanken var ju att jag skulle skriva lite på engelska för att hålla släkten i Kanada lite informerad om oss,men det blev ju inte mycket respons därifrån och tiden har bara rullat på och man blir lite blind på sin egen blogg....
Det där får jag ta tag i,men inte nu-nu ska här krypas till kojs!
Natti,natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör inget... Kollar in din blogg varje dag.

/ Martina.

Anonym sa...

.....jag med ;) Mor

Anonym sa...

Moster sover redan...ZZZZZZZZZZZ