onsdag 25 mars 2009

Svar på frågor

Moster- Bikinin fanns bara till strlk 128,det är nog tyvärr för litet för barnbarnen ;)

Linda- Jo,har kollat runt på websidor,men inte mycket kul jackor där heller... kollar vidare..;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte barnbarnen jag tänkte på... Det var xl....!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Det var inte barnbarnen jag tänkte på... Det var xl....!!!!!!!!!!!!!