Moster- Bikinin fanns bara till strlk 128,det är nog tyvärr för litet för barnbarnen ;)
Linda- Jo,har kollat runt på websidor,men inte mycket kul jackor där heller... kollar vidare..;)
onsdag 25 mars 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Det var inte barnbarnen jag tänkte på... Det var xl....!!!!!!!!!!!!!
Det var inte barnbarnen jag tänkte på... Det var xl....!!!!!!!!!!!!!
Skicka en kommentar