onsdag 25 mars 2009

Emily cyklar! Tillsammans med bror och bästa kompisen!

Ursäkta den skräniga kommentatorn!;)

5 kommentarer:

Cissi sa...

Gud så kul! Vad duktiga de är! Sophie är bara så himla lat hihihi

Anonym sa...

Heja heja!!!!
Dom är så stolta när dom kan cykla.

/Martina.

Anonym sa...

Sååååå duktiga. Kram mormor

Anonym sa...

Men va duktiga dom är!!!! Det var roligt att se! =) Puss o Kram Moster Hanna

Anonym sa...

Jag fick en "ilning" när hon försvann ut ur bild... Moster