Jag klagar inte på vädret just nu. Idag visade termometern 14 plusgrader och strålande sol. Så fick rensat lite i rabatterna på framsidan för där var det inte vackert.
Spela oxå lite 'Antonboll' med Anton- man springer efter Anton som har bollen och låtsas att man försöker ta den men gör det aldrig utan låter Anton skjuta i mål hela tiden för skjuter jag i mål räknas det tydeligen inte... :) Min son- en dålig förlorare...??? Näääää inte då! ;))
måndag 16 mars 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
"Bara" lite över en månad kvar så får mormor också spela Antonboll......längtar sååååååå.Kram
Visst är det skönt? Barnen var ute till kl 18 igår och dörren stod öppen hela tiden
hahaha nä han e nog ingen dålig förlorare.... Han blir bara LITE sur ibland....hihi
Skicka en kommentar