tisdag 17 mars 2009

När män blir pojkar...

Jag sitter mitt i vardagsrummet med laptopen (vi har inget trådlöst internet ännu...) och mannen har kopplat in den andra 'tråden' till playstation så han kan spela Playstation online med sina vänner... Så nu sitter han här och fnittrar och låtsas skjuter ihjäl sina kompisar(dom spelar Grand Theft Auto) som oxå sitter hemma i varsin soffa och antagligen gör likadant.Vad hände med- träffas och umgås på riktigt!!?? Jisses!
Har en känsla av att detta är hur många av våra kvällar kommer vara framöver...
Therese,ska vi gå ut och ta en öl medans våra pojkar spelar spel?? ;))

När kommer Playstation spelet där man kan låtsasshoppa med sina tjejkompisar,sittandes i sin egna soffor....?? Nääe usch va tråkigt förresten,jag tar mycket hellre äkta vara av det-shoppa 'på riktigt' med sin tjejkompisar!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

JA! Jag gar garna ut och tar en fika/drink/ol eller shoppar pa riktigt medans de roar sig med PS3. Har hemma ar det dessutom fulla ljud effekter som galler - smartan att bli overkor och massakerad verkar vara akta. Det ar ett rackars tjoande. For att inte prata om allt ringande fram och tillbaka...Gee...
Nej, efter torsdag skall jag vara tillbaka i 'land of the living' igen. Da ar den jobbiga jobb veckan over och jag traffas garna. Kram! T.

Cissi sa...

Min man är nog fortfarande man då för han har inte förstått det roliga i det. Tur för mig kanske ;)

Anonym sa...

Tråkigt det låter.... Hoppas dom kommer över det snart!! ;)

Anonym sa...

Dra ur sladden och kyss honom! Moster