torsdag 26 mars 2009

Semester bokad!

Nu sitter jag här högröd i ansiktet efter att ha suttit framför datorn alldeles för länge och är alldeles för trött MEN jag har fått en av semesterveckorna bokade. Vecka 29 drar vi plus min mamma och pappa till Gotland! Har bokat en stuga för 6 personer här.
Vi ska ju ha halva v.28, hela v.29 och 30 i Sverige hela familjen tillsammans,sen stannar jag och barnen nog kvar 2 extra veckor innan det är dags att ta sig tillbaka hem till Holland och ha 1 vecka hemma innan barnen börjar skolan.
På vägen hem från Gotland tänker jag och Kirby låta barnen åka med mormor och morfar tillbaka till Bollebygd medans vi 2 åker upp till Stockholm några dagar för lite sightseeing och förhoppningsvis få träffa Malin!!
Resten av dagarna blir till att träffa släkt och vänner så dom får träffa Kirby innan han åker tilbaka.

Har också bokat mina och barnens Sverigeresa den 26 april,med flyget en väg. Vi åker sedan Stenabåten tillbaka den 6e maj tillsammans med mamma och pappa,som sedan stannar här hos oss i 1 vecka!

Oj vad mycket skojigt att se fram emot!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt det låter!!!
Hoppas att vi får en underbar fin sommar i år!

/Martina.

Emma sa...

Men, då är ni ju i sverige när vi är där i april/maj oxå!!

Anonym sa...

Det ska bli härligt att få träffa er så mycket. Kram mamma

Hanna sa...

LÄNGTAR....!!! =)