Nu har vi startat en matblogg med tjejerna här i Holland! Där kommer vi lägga upp middagstips och andra recept! Titta gärna in och lämna kommentarer eller ge middagtips själv!;)
www.middagserverad.blogspot.com
torsdag 12 mars 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
TREVLIGT!!
/ Martina.
Åh vad kul. Jag blev hungrig med en gång:) Kram mamma
ok, de va ju en bra idé!! =) Jag ska göra mitt bästa för att bidra m nåt gott! ;) Kram
Skicka en kommentar