onsdag 27 januari 2010

Blodprov togs imorse,nu är det bara att vänta pa resultatet....

Och Anton tog sin sista spruta pa barnavårdscentralen idag,sa inte ett pip men han tyckte att nålen var väldigt vass... ;)

och imorgon är det dermatologen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

En sån liten tuffing. Kram mormor

Hanna sa...

Precis!