Blodprov togs imorse,nu är det bara att vänta pa resultatet....
Och Anton tog sin sista spruta pa barnavårdscentralen idag,sa inte ett pip men han tyckte att nålen var väldigt vass... ;)
och imorgon är det dermatologen....
onsdag 27 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
En sån liten tuffing. Kram mormor
Precis!
Skicka en kommentar