Här kommer Hello Kitty tårtan jag gjorde till Lisas dotter.Och pa Ellas tarta jag och Cissi gjorde tillsammans ;) Och Cissi lägger nog upp bild på sin tårta på sin blogg ;)
lördag 30 januari 2010
Tårtmania
Igår hade jag och Cissi 3 tårtor att göra!! En till Ninas Ella som vi båda fått i uppdrag att göra,sen hade jag fått en beställning av en annan kompis att göra till hennes dotter som fyller 6,och Cissi skulle göra en till Martijns farmor. Det var ett heldags arbete kan jag lova! Men vi blev jättenöjda med alla 3!
Här kommer Hello Kitty tårtan jag gjorde till Lisas dotter.Och pa Ellas tarta jag och Cissi gjorde tillsammans ;) Och Cissi lägger nog upp bild på sin tårta på sin blogg ;)



Här kommer Hello Kitty tårtan jag gjorde till Lisas dotter.Och pa Ellas tarta jag och Cissi gjorde tillsammans ;) Och Cissi lägger nog upp bild på sin tårta på sin blogg ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

5 kommentarer:
OK! Dessa tårtor är helt suveräna!! Kvällen hos Hanna (förlåt att jag bröt in i samtalet) var väldigt fin och full av känslor! KRAM! Moster o morror
Och god var den också! TACK! Jag kan verkligen rekomendera vit choklad och hallon om någon annan beställer! Tänkte jag skulle frysa in det som blev kvar, men det blev ju nästan inget kvar! Tog precis en stor bit till kaffet, mums! Har du provat att göra en tårta med flera våningar?
En påsktårta i två våningar kanske;) Mor
JO visst mamma,kan ju bjuda in alla pa gatan,sa den blir uppaten da! ;)2 vaning till 6 pers blir lite mycket ;)
Superfina!!
Skicka en kommentar