onsdag 27 januari 2010

Skaffa aldrig barn om du inte vill hora sanningen.. ;-)

Igår vid middagen ser jag att Anton tittar på mig,strax efter säger han
- Mamma,du ser lite gammal ut!
(JO men tack för den...sånt ska man INTE säga till en mamma med PMS.. .:-P)
-Jaha,varför då? frågar jag
-Ja men du har ju massa ränder ,där,där,där och där säger han och pekar på mina rynkor vid ögonen......

Inte för att jag inte sett det själv men när även barnen ser det då blir det liksom svart på vitt!! hahaha
Jaha ja,det blir till att gå till frillan och dölja alla gråa håren som spretar där uppe på huvudknoppen,sen får jag nog köpa nån tjock concealer att 'lägga' i rynkerna och försöka dölja dom... :-P Och så kanske jag ska börja shoppa kläder på Forever 18,undrar om det hjälper mot att bli gammal!?? HA!HA!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Hahaha jag trodde han bara gav söt-komplimanger ;) men han kompenserade väl för Emilys "du är inte så fin...", den är också rolig haha :P

Cissi sa...

jadu men får höra mycket "roligt" ;)

Anonym sa...

Oj, jag får nog fylla i rynkorna (dom börjar bli VÄLDIGT många) innan vi kommer ner till påsk. Annars får jag väl en "komplimang" av Anton haha. Kram mamma