Nar det var dags att dra sig hemat var fick jag ju leta reda pa Emily som sa klart inte ville hem. Anyways,nar jag hittat henne och vi gar tillbaka mot 'kalasbordet' ska jag visa Emily nagot och lyfter upp min vanstra hand och kanner bara nagot mjukt komma i den och nar jag tittar pa min hand star jag och har en stor hog med krulligt har i handen.... jag hade lyckats fastna med handen i en langharig killes krulliga har!!!! Att inte jag dog, borjade ju skratta och det gjorde han oxa och jag fick val ur mig ett 'Sorry' och gick vidare men kunde inte sluta skratta. Jag berattade for Lisa som borjade gapflabba och da skrattade jag ju annu mer och killen tittade pa oss och skrattade han med.
Och nu garvar jag igen nar jag skriver om det....!:-)
Jisses,ska halla mina hander i styr nasta gang..... :-P

2 kommentarer:
Hahaha ja du har ju alltid varit svag för långhåriga killar... i alla fall förr i tiden. Kram
Hahahah gör ni bara galna saker nu för tiden!? ;)
Skicka en kommentar