söndag 24 januari 2010

Skridsko prinsar och prinsessor

Som sagt gick i morgonrock till efter 11 idag,det blev ju lite sent igar med Rockbandet sa var lite trott imorse.;)
Men vid 14 tiden tog vi oss i kragen och akte ner till Utrechts ishall som vi lovat barnen och provade vara skridskor annu en gang.
Vi borjade som Bambis igen men till slut fick jag upp farten och kunde aka fortare och fortare. Den enda gangen jag holl pa att trilla var nar jag gick mot isrinken 'pa torra land' och fastnade och holl pa att dyka pa nasan men klarade mig genom att flaxa med armarna och fa balans igen,givetvis hande detta PRECIS vid en bank fulllastad med ett gang killar i 20 ars aldern ....hahaha jag skratta lite bara och sen gick jag vidare mot isen och forsokte latsas som ingenting hade hant-piiiinsamt!!!

Emily borjade hangandes i min arm for hon tyckte det var alldeles for halt pa den har isen mot den forra... :) Men hon slappte till slut och sen akte hon jatteduktigt alldeles sjalv.
Anton har vi inte sa varst mycket hopp om att han ska bli hockeyspelare... ;) men vi far prova igen sa far vi se om han kan bli lite 'tuffare' och vaga mer nasta ar!
Men en och halvtimme pa isen satte sina spar,nu har jag ont i ryggen och jag hade kramp i benen ett bra tag efter -snacka om att vara otranad, usch! hahaha
Men kul var det och aker garna snart igen!!

1 kommentar:

Sofia sa...

hahaha låter fint, du roade säkert pojkarna ;) du får öva mer på dina piruetter i fortsättningen.....