måndag 18 januari 2010

They Still Got It!!

Jajamensan,'farbröderna', numera, har det fortfarande i sig,dom kan fortfarande rocka som när dom var 25. Jag pratar om grupen Europe förståss,som jag och Cissi var och tittade på igårkväll! :)
Fick biljetter av Kirby i julklapp och när jag såg att det var 2 biljetter trodde jag såklart han själv oxå skulle med,men jag blev samtidigt förvånad då han innan sagt att han absolut INTE ska se dom. Och så var ju fallet fortfarande,men att han tänkt att Cissi skulle gå med mig och det var ju absolut inte fel det heller!!:)
Så igår åkte vi in på eftermiddagen,gick på Hard Rock Cafe och käkade (tyvärr kände jag knappt nån smak,bara att nått var salt,sött osv me men,mätt blev jag;),och sen spatserade vi över till Paradiso där dom skulle spela.
Dom började spela kl. 20 och slutade kl 22,så 2 timmar håll dom på,inte illa. Det var slutsålt och publiken var helt tokig . Detta var deras första spelning för i år,så det var kanske därför dom hade massa energi. John Norum såg dock ut att nästan svimma det sista alldeles högröd och svettig medans dom andra såg alldeles coola och svala ut även efter 2 timmar! ;)
Enda besvikelsen var att dom inte spelade en av mina favoriter-Carrie! Dom avslutade ju så klart med The Final Countdown!;)

Försöker lägga upp ett litet smakprov från konserten men det går väääääldigt trögt med 'uploading' så jag fick ge upp,ska göra ett nytt försök senare....

1 kommentar:

Anonym sa...

Häftigt! Tänker tillbaka på mitt gamla tonårsrum... En jätteplanch på Joey Tempest i silver- och svart- randig kavaj med jätte-axelvaddar. Kan gissa att dom är en aning mer tunnhåriga nu va?
Kram på dig, försöker ringa i morgon/Jenny