I onsdags skulle Kirby fira sin födelsedag lite försenat på jobbet eftersom i var i Sverige när han fyllde. Och då passade ju jag på att ta tillfälle att baka en tårta och det här blev resultatet efter önskemål från mannen själv. Till fyllning ville han bara ha After Eight ganache.
Vet inte vad jag tänkte när jag skulle skriva hur mycket han fyllde år,så jag satte 38 först,innan K tittade på tårtan och påpekade att han fyllde 39..hihihi Kan ju fråga sig vem som börjar bli gammal... :-P

4 kommentarer:
Nu kommer beställningarna att rasa in ska du se:) Jättefin som vanligt. Kram mamma
PS Bara du inte tror att han är 39 i dec ;)
Snygg!!
Jösses vad duktig du är!!
Snygga!!! Moster
Skicka en kommentar