Jag somnar om lika fort som jag blev väckt,och när jag vaknar på morgonen så trodde jag först jag drömt att hon kom in och kände med handen över nattduksbordet men det var ingen dröm,för där låg en tand!! Så nu har hon bara en 'kanintand' kvar,men den kommer nog ramla ut snart oxå,hoppas jag!: )
lördag 16 januari 2010
En 'kanintand' ute!
Ni som såg Emily i julas vet ju att hon såg ganska lustig ut med sina lösa övre framtänder,vi har skrattat mycket åt det- att hon såg ut som en kanin. Och igår natt kommer hon in och väcker mig vid 3 tiden ,jag fattar ingenting utan hon bara säger Mamma jag har tappat min tand ger den till mig och går iväg igen.
Jag somnar om lika fort som jag blev väckt,och när jag vaknar på morgonen så trodde jag först jag drömt att hon kom in och kände med handen över nattduksbordet men det var ingen dröm,för där låg en tand!! Så nu har hon bara en 'kanintand' kvar,men den kommer nog ramla ut snart oxå,hoppas jag!: )
Jag somnar om lika fort som jag blev väckt,och när jag vaknar på morgonen så trodde jag först jag drömt att hon kom in och kände med handen över nattduksbordet men det var ingen dröm,för där låg en tand!! Så nu har hon bara en 'kanintand' kvar,men den kommer nog ramla ut snart oxå,hoppas jag!: )
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Vilket vackert leende:)Hoppas kaninen fick en slant för tanden ;)Kram mormor
Lika söt med och utan tand
Underbart att kunna se er på detta sätt.
Jag hoppas att du är frisk nu Linda
Kram till er alla från Birgitta
Haha vakna så mitt i natten...!?
Nästa gång får vi se de riktiga tänderna då! =) Kom de nån tandfe då? ;) Puss
Du är jättesöt, gullunge! Kerstin
Skicka en kommentar