Sa dessa 2 ska nu sova har,men stora tjejerna far sova uppe i gastrummet och A och O far sova pa golvet i Emilys rum,Anton har ju tyvarr det minsta rummet (men nan masteju ha det med ;) och dar far man inte plats med 2 madrasser.
Sa far se nar dom alla kommer somna ikvall.... och nar dom kommer vakna imorgonbitti,jag far nog ta och lagga mig samtidigt som dom sa jag orkar! ;-))
Vi har ju alltid 'mysfredag' med popcorn och en film,sa det kor vi ju pa ikvall oxa men nu ar det ju tjejerna mot killarna i filmvalet... Killarna vill Lion King,tjejerna Kikkerdril(grodyngel pa svenska). Sa idag inser jag hur bra det hade varit med en TV till,el kanske tva till sa jag och K oxa kan titta pa tv.. ;)

3 kommentarer:
ja det höll ju på att bli ytterligare en eftersom jag har en dotter som hellre sover hos er än hemma ;)
Pussa på mitt lilla änglabarn!
Det löser sig säkert perfekt! Trevlig kväll!
Skicka en kommentar