fredag 22 januari 2010

Ska ha 2 extra barn over natten. Oliver ska sova har,eftersom Emma och Jeroen ar pa brollop. Och om Anton nu har en kompis har sa fick ju Emily oxa bjuda in en kompis,och hon valde Eleanor.
Sa dessa 2 ska nu sova har,men stora tjejerna far sova uppe i gastrummet och A och O far sova pa golvet i Emilys rum,Anton har ju tyvarr det minsta rummet (men nan masteju ha det med ;) och dar far man inte plats med 2 madrasser.
Sa far se nar dom alla kommer somna ikvall.... och nar dom kommer vakna imorgonbitti,jag far nog ta och lagga mig samtidigt som dom sa jag orkar! ;-))

Vi har ju alltid 'mysfredag' med popcorn och en film,sa det kor vi ju pa ikvall oxa men nu ar det ju tjejerna mot killarna i filmvalet... Killarna vill Lion King,tjejerna Kikkerdril(grodyngel pa svenska). Sa idag inser jag hur bra det hade varit med en TV till,el kanske tva till sa jag och K oxa kan titta pa tv.. ;)

3 kommentarer:

Cissi sa...

ja det höll ju på att bli ytterligare en eftersom jag har en dotter som hellre sover hos er än hemma ;)

mic sa...

Pussa på mitt lilla änglabarn!

Martina sa...

Det löser sig säkert perfekt! Trevlig kväll!