Snacka om att bli jätteglad!När det dyker upp ett vykort i brevlådan från en av Kirbys sekreterare som ville tacka för tårtan dom fick på jobbet förra veckan och tala om hur god och fin hon tyckte den var! Det hade jag inte förväntat mig,men det gjorde ju att man blev lite stolt och känna sig mer 'pushad' att 'våga' göra fler! :)
Nästa helg är det dags för ytterligare 3 tårtor till 3 olika kalas,som jag och Cissi ska hjälpas åt att göra, hoppas dom blir lika uppskattade...
tisdag 19 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

8 kommentarer:
Nu tror jag Linda´s Bakery snart öppnar. Kram mor
kanon, är det detta du skall hålla med kanske? Kram kusin!
Ja de e ju de jag sagt hela tiden...!! ;) DO IT!!!!!
Vad kul att hon tog sig "besväret" att skicka kort också. jag förstår att du blev glad!!
jag ser verkligen framemot våra tårtbak nästa vecka!
.....Linda´s and Cissi´s bakery ska det ju vara ;) Kram mamma
.....eller Lissi´s, haha......Mor
Så roligt detta är! Du behöver inte undra, och det har jag sagt förut, vad du skall jobba med! Kul med kortet - det är också på det sättet ett gott rykte sprider sig!!! Lycka till i fortsättningen! Moster
Jätte kul vännen! Sadla om och öppna eget!
Skicka en kommentar