tisdag 19 januari 2010

Uppmuntran!

Snacka om att bli jätteglad!När det dyker upp ett vykort i brevlådan från en av Kirbys sekreterare som ville tacka för tårtan dom fick på jobbet förra veckan och tala om hur god och fin hon tyckte den var! Det hade jag inte förväntat mig,men det gjorde ju att man blev lite stolt och känna sig mer 'pushad' att 'våga' göra fler! :)
Nästa helg är det dags för ytterligare 3 tårtor till 3 olika kalas,som jag och Cissi ska hjälpas åt att göra, hoppas dom blir lika uppskattade...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tror jag Linda´s Bakery snart öppnar. Kram mor

Unknown sa...

kanon, är det detta du skall hålla med kanske? Kram kusin!

Hanna sa...

Ja de e ju de jag sagt hela tiden...!! ;) DO IT!!!!!

Cissi sa...

Vad kul att hon tog sig "besväret" att skicka kort också. jag förstår att du blev glad!!
jag ser verkligen framemot våra tårtbak nästa vecka!

Anonym sa...

.....Linda´s and Cissi´s bakery ska det ju vara ;) Kram mamma

Anonym sa...

.....eller Lissi´s, haha......Mor

Anonym sa...

Så roligt detta är! Du behöver inte undra, och det har jag sagt förut, vad du skall jobba med! Kul med kortet - det är också på det sättet ett gott rykte sprider sig!!! Lycka till i fortsättningen! Moster

Martina sa...

Jätte kul vännen! Sadla om och öppna eget!