fredag 20 juni 2008

Detta blir sista inlägget innan vi drar. Försöker väl ta mig in på bloggen nån gång under dessa 2 veckor. Annars får ni ha det bra så hörs vi när vi är hemma igen! Kl. 11 går planet och Cissi har erbjudit sig att köra oss till flygplatsen och vi tackar ju inte nej! ;)
Adios! Amigos!

P.s Har fått tid för Emilys öron och näs operation den 9de augusti!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan ju alltid försöka.... Linda! Jättekram på födelsedagen! Jag blev SÅ glad när du ringde på min födelsedag! Hoppas ni alla har det riktigt gott!!! Moster o morbror!!